Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Vian Olaurim 26 maj, 20:22
Kan Elliot samåka med med någon av er? 😊
Fredrik Niklasson 26 maj, 20:48
Elliot kan åka med mig.
Vian Olaurim 26 maj, 21:29
Tack så mycket Freddrik
Florian Siegmund 27 maj, 09:05
Kan Nils åka med någon av er?
Anna Holmelind 27 maj, 09:32
Nils kan åka med mig o Gustav
Farideh 27 maj, 11:58
Kan Amin åka med någon av er?
Ifrah Ali Mohamed 27 maj, 12:58
Kan Mucad åka med någon er?
Johan Gustafsson 27 maj, 18:55
Hej! Mucad och Amin kan åka med mig och Gustav.
Fredrik Niklasson 27 maj, 21:05
Hej,
Vi har i dagsläget två biljetter över. Om det är någon spelare som vill följa med men ännu inte anmält sig så kan ni skriva en kommentar här. Är det någon förälder som vill följa med så kan ni också skriva här. Biljetter tilldelas de som skriver (först till kvarn och spelare prioriteras).
Farideh Shekouhi 28 maj, 12:40
Tack Johan.
Ifrah Ali Mohamed 29 maj, 12:31
Tack Johan.
Ragnar Francén 31 maj, 08:55
Hej! Malte kan tyvärr inte följa med på matchen idag ändå. /Ragnar
Fredrik Niklasson 31 maj, 09:37
Hej Ragnar,
Okej, tack för info.
Nasir Farah 31 maj, 09:39
Hej,
Finns det platser för samåkning ?
Både Ismael och Jakob saknar någon och åka med.
Johan Gustafsson 31 maj, 10:02
Min bil är full tyvärr. Gustav, Amin, Mucad och Samba.
Fredrik Niklasson 31 maj, 10:08
Hej,
Jag försöker lösa så att Ismael och Yakob åker med mig. Jag ska hämta Elliot vid Julianas gård 2 kl. 13.00. Fungerar det även för Ismael och Yakob? Vänligen bekräfta här.
Nasir Farah 31 maj, 10:08
Okey, tack för återkopplingen.
Nasir Farah 31 maj, 10:11
Hej Fredrik, det funkar för de vid den tiden. Vi möts upp vid Julians gård 2, kl 13:00. Tusen tack.
Fredrik Niklasson 31 maj, 12:26
Då ses vi kl 13.